یادوخاطره شهدا

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت

یادوخاطره شهدا

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت

یادوخاطره شهدا
زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا،کمتر ازشهادت نیست-مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

آیه 34 سوره توبه با ترجمه فارسی درباره ذخیره طلا و عدم انفاق

آیه 34 سوره توبه با ترجمه فارسی درباره ذخیره طلا توسط مال اندوزان

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنَّ کَثیراً مِنَ الْأَحْبارِ وَ الرُّهْبانِ لَیَأْکُلُونَ أَمْوالَ النَّاسِ بِالْباطِلِ وَ یَصُدُّونَ عَنْ سَبیلِ اللَّهِ وَ الَّذینَ یَکْنِزُونَ الذَّهَبَ وَ الْفِضَّةَ وَ لا یُنْفِقُونَها فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَبَشِّرْهُمْ بِعَذابٍ أَلیمٍ34

اى کسانى‌ که ایمان آورده‌اید! بسیارى از احبار [یهود] و راهبان [نصرانى]، اموال مردم را به باطل [و ناروا] مى‌خورند و [آنان را] از راه خدا باز مى‌دارند و کسانى ‌که طلا و نقره را گنجینه [و ذخیره و پنهان] مى‌سازند و در راه خدا انفاق نمى‌کنند، به مجازات دردناکى بشارت ده!

ترجمه آیه 34 سوره توبه توسط آیت الله مکارم شیرازی

ای کسانی که ایمان آورده اید! بسیاری از دانشمندان ( اهل کتاب ) و راهبان ، اموال مردم را بباطل می خورند ، و ( آنان را ) از راه خدا بازمی دارند! و کسانی که طلا و نقره را گنجینه ( و ذخیره و پنهان ) می سازند ، و در راه خدا انفاق نمی کنند ، به مجازات دردناکی بشارت ده!

 

ترجمه آیه 34 سوره توبه توسط استاد الهی قمشه‌ای

ای اهل ایمان ، بسیاری از علماء و راهبان ( یهود و نصاری ) اموال مردم را به باطل طعمه خود می کنند و ( خلق را ) از راه خدا منع می کنند و کسانی که طلا و نقره را گنجینه و ذخیره می کنند و در راه خدا انفاق نمی کنند آنها را به عذابی دردناک بشارت ده.

 

ترجمه آیه 34 سوره توبه توسط آیت‌الله موسوی همدانی (ترجمه‌المیزان)

ای کسانی که ایمان آورده اید ( متوجه باشید که ) بسیاری از احبار و رهبان اموال مردم را بباطل می خورند و از راه خدا جلوگیری می کنند و کسانی که طلا و نقره گنجینه می کنند و آن را در راه خدا انفاق نمی کنند به عذاب دردناکی بشارتشان ده .

آیه 34 سوره توبه با ترجمه فارسی درباره ذخیره طلا و عدم انفاق

آیه 34 سوره توبه درباره ذخیره طلا ونقره توسط مال اندوزان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی